اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین مرکز دمپایی اسپرت صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع مدل دمپایی زنانهخرید تضمینی دمپایی اسپرت صادراتی

دمپایی های اسپرت یکی از محصولاتی هستند که شما به صورت روزمره و در فصول گرم سال می توانید از آن ها استفاده کنید. شرکتهای تولیدی برای ساخت این نوع دمپایی ها از پارچه و یا چرم های مصنوعی و طبیعی استفاده کرده‌اند که هر کدام از آنها ویژگی خاصی دارد. بخش بزرگی از صادرات کشور به مدل های مختلف دمپایی اختصاص یافته است و دمپایی اسپرت صادراتی ایران در کشورهای دیگر، از شهرت بالایی برخوردار است.

برترین مرکز دمپایی اسپرت صادراتی

آشنایی با انواع مدل دمپایی زنانه

آشنایی با انواع مدل دمپایی زنانه اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی در مورد دمپایی زنانه و مردانه داشته باشیم می توانیم بگویم که دمپایی های زنانه، اغلب از طرح و رنگ های بیشتری تولید شده اند تا توجه بانوان علاقمند را به خوبی جلب نمایند. علاوه بر وجود طرح و رنگهای مختلف در دمپایی های دخترانه و زنانه، تولیدکنندگان از پاشنه های مختلفی برای این مدل دمپایی ها استفاده می کنند که با پوشیدن آن می‌توانید قدی بلندتر داشته باشید.

انواع دمپایی زنانه موجود در بازار:

  • دمپایی بیرونی
  • دمپایی پاشنه دار
  • دمپایی طرحدار
  • دمپایی انگشتی

تولید کنندگان خوب می دانند که افراد استفاده کننده از دمپایی به جای کفش، دنبال راحتی بیشتر در هنگام راه رفتن هستند و به همین منظور نهایت دقت را در فرآیند تولید بخش کفی و رویی آنها نموده که علاوه بر نرم بودن، هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهند کرد. مهم ترین مواد تشکیل دهنده دمپایی ها عبارت است از: پلاستیک، فوم، چرم و پارچه که لوکس ترین مدل ها، از قیمت گرانتری برخوردار می باشند.

تولید کنندگان برخی از دمپایی ها را به گونه ای طراحی می کنند که بخش پشت پاشنه توسط بند مخصوصی بسته می شود تا در هنگام حرکت، به صورت فیکس و محکم در پا قرار گیرد.
مدل های جلو باز از رایج ترین نوع دمپایی برای فصل های بهار و پاییز می باشند و خریدارن برای فصول سرد سال، می توانند از مدل های جلو بسته استفاده کرده تا پا احساس گرمی بیشتری داشته باشد.

خرید تضمینی دمپایی اسپرت صادراتی

خرید تضمینی دمپایی اسپرت صادراتی برخی از افراد به دنبال خرید عمده انواع دمپایی با قیمت مناسب هستند که می توانند از طریق سایت های اینترنتی ما استفاده کنند. اگر نگاهی به فروشگاه های ما داشته باشید، مدل های اسپرت و مدرن روز را مشاهده خواهید کرد که برای دختران و زنانی با سنین مختلف بهترین انتخاب خواهند بود. جهت خرید تضمینی با بهترین کیفیت و قیمت، با ما در تماس باشید.

اغلب دمپایی های موجود در بازار به صورت جفت در بسته بندی های نایلکسی شفاف قرار گرفته اند که حمل و جابجایی آن ها به راحتی صورت گرفته است و شما قادر خواهید بود دمپایی هایی با تنوع رنگی بالا را انتخاب و خریداری نمایید.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *