اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه صندل دخترانه پاشنه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع صندل دخترانهفروشندگان عمده صندل دخترانه پاشنه دار

صندل پا پوشی مناسب برای روز های گرم سال است. صندل های دخترانه از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی در تولید دارند‌. صندل دخترانه پاشنه دار را با توجه به مدل آن می توان در یک پوشش رسمی و یا اسپرت و کژوال استفاده کرد. شرکت عرضه صندل دخترانه پاشنه دار، انواع صندل های مجلسی و اسپرت را در مدل ها و سایز های مختلف در نمایندگی های این محصول در نقاط مختلف کشور عرضه می کند‌.

شرکت عرضه صندل دخترانه پاشنه دار

مشخصات انواع صندل دخترانه

مشخصات انواع صندل دخترانه

صندل دخترانه، پای افزاری راحت و زیبا که در روزهای گرم بهترین همدم پاهاست. تنوع صندل های دخترانه و زنانه در مقایسه با صندل های آقایان بسیار گسترده است. تنوع در رویه صندل، مدل و ارتفاع پاشنه، رنگ بندی، جنس و طرح صندل و … قدرت انتخاب گسترده ای پیش روی خانم ها قرار داده است.

صندل ها، پاپوش های راحتی هستند که با وجود بندی که در پشت پا قرار می گیرد از دمپایی متمایز می شوند. همچون کفش ها، صندل های دخترانه هم دارای انواع طبی، مجلسی، اسپرت، فانتزی و … هستند‌. موادی که در تولید صندل دخترانه به کار می رود متفاوت است.

چرم بهترین ماده برای تولید صندل طبی است که بسیار راحت و با دوام هم می باشد. پلاستیک فشرده و مواد مصنوعی مانند چرم مصنوعی، جیر و … نیز از دیگر مواد تولید رویه صندل هستند. زیره صندل دخترانه نیز غالبا از پی وی سی یا پلی اورتان است که در تولید زیره کفش نیز استفاده می شود.

از جمله مشخصات و ویژگی های انواع صندل دخترانه باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی: قالب و پاشنه صندل باید به گونه ای باشد که پا کاملا در آن راحت باشد. راه رفتن با آن بسیار راحت و مطلوب باشد.
  • حفظ سلامت پا: پاشنه صندل دخترانه باید استاندارد باشد. صندل های پاشنه بلند غیر استاندارد، باعث پیچ خوردن پا، ایجاد کمر درد، کشیدگی رگ کف پا و … می شوند.
  • زیبایی: اولین عامل جذب خانم ها، زیبایی صندل است. طراحی زیبا، شیک و خاص می تواند تاثیر زیادی در جذب بانوان داشته باشد. صندل پاشنه بلند، از جذاب ترین صندل های دخترانه است.
  • کیفیت در طراحی و تولید: استفاده از طراحی های روز دنیا و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از ویژگی های یک صندل دخترانه ایده آل است.

فروشندگان عمده صندل دخترانه پاشنه دار

فروشندگان عمده صندل دخترانه پاشنه دار تولیدی های بسیاری در کشور در زمینه ساخت صندل های دخترانه فعالیت می کنند. این محصولات علاوه بر تولید داخلی از خارج از کشور هم وارد شده و در بازار توزیع می شود. کارخانه ها و کارگاه های تولید صندل دخترانه پاشنه دار، تولیدات خود را به طور عمده به فروش می رسانند.

این مراکز دارای نمایندگی بوده که محصولات خود را در این نمایندگی ها در معرض دید خریداران عمده می‌گذارند. فروش عمده صندل دارای مزایای متعددی برای هر دو طرف معامله است‌. برای دسترسی به این محصول با کیفیت کافی است با فروشندگان ما در این حوزه ارتباط برقرار کنید.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *