اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان صندل پاشنه دار به کشورهای دیگر

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز راجع به صندل هاالمان های تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار

صندل پاشنه دار از جمله صندل های روباز و راحتی می باشد که بسیاری از خانم ها به استفاده از آنها در فصول گرم سال می پردازند. این صندل‌ها معمولا با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از این رو بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته‌اند و به همین دلیل صادرکنندگان صندل پاشنه دار به کشورهای دیگر توانسته‌اند بر اقتصاد کشور اثر بسیار مثبتی بگذارند چرا به ارزآوری زیادی به کشور می‌پردازند.

صادرکنندگان صندل پاشنه دار به کشورهای دیگر

همه چیز راجع به صندل ها

همه چیز راجع به صندل ها درباره صندل ها چه می دانید؟

صندل از جمله پاپوش ها می باشد که می توان گفت در روزهای گرم تابستان که گرمای هوا به اوج خود می رسد می تواند به پاها کمک کند تا عرق نکند و خنک بمانند.

این پای افزارها به صورت روباز طراحی شده اند که بسیار نرم و سبک می باشند و دارای گردش هوای عالی هستند.

معمولا صندل ها دارای بند یا بندهای می باشند که به مچ پا یا پشت پا متصل است و از کفی راحتی برخوردار هستند که به راحتی به تعادل پا به هنگام راه رفتن کمک خواهد کرد.

امروزه برندهای تولید کننده انواع مختلفی از مدل های صندل را تولید و به بازار عرضه می نمایند که از جمله این صندل ها می توان به صندل زنانه پاشنه بلند، صندل فانتزی، صندل پاشنه تخت و … را می توان نام برد.

مشتریان به هنگام خرید صندل بهتر است به نکات مختلفی توجه نمود تا از انتخاب خود راضی باشند که برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

  • توجه به راحتی صندل: یک صندل مناسب صندلی می باشد که راحتی زیادی برای مشتریان ایجاد کند و هیچ فشاری به پای مشتریان وارد ننماید به طوری که مشتریان احساس راحتی زیادی با این صندل ها داشته باشند.
  • توجه به وزن صندل: معمولا صندل ها از وزن کمی برخوردار می باشد و هیچ فشاری به پای افراد وارد نمی کند و استفاده طولانی مدت از آنها موجب خستگی افراد نخواهد شد.
  • انعطاف پذیری بالا: معمولا صندل ها باکیفیت به راحتی با فرم پا تطابق می یابند و به تعادل پا کمک می کنند و مانع از آسیب به کف پا خواهند شد.

المان های تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار

المان های تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار امروزه انواع صندل پاشنه دار توسط برندهاب سازنده با بهترین کیفیت ها و در جنس های گوناگون همچون چرمی، حصیری، پلاستیکی و …تولید می گردند که از کیفیت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند.

معمولا این صندل ها به صورت های مختلفی در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و برخی از المان های تاثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار با توجه به موارد متنوعی تعیین خواهد شد که به شرح زیر هستند:

  • نوسانات نرخ ارز
  • نوع خرید و فروش این محصولات
  • میزان کیفیت این صندل ها
  • میزان عرضه و تقاضا
فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *