اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم دمپایی استخری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی یک دمپایی خوب چیست؟بررسی بازار داخلی دمپایی استخری

دمپایی استخری محصول مورد استفاده برای حمام و استخر و شمار می رود و عرضه مستقیم این محصول در رنگ ها و طرح های متفاوتی انجام می پذیرد. در عرضه مستقیم به دمپایی استخری می توانید انواع متفاوتی از دمپایی ها مانند ژله ای، پلاستیکی، دمپایی ساحل، دمپایی انگشتی و … را خریداری نمایید. عرضه مستقیم دمپایی استخری معمولاً برای استخر ها و یا فروشگاه های کفش و دمپایی به صورت عمده انجام می‌پذیرد و عرضه کنندگان مستقیم از عرضه محصولات به صورت جزئی خودداری می کنند.

عرضه مستقیم دمپایی استخری

ویژگی یک دمپایی خوب چیست؟

ویژگی یک دمپایی خوب چیست؟ همانطور که می دانید با به عنوان قلب دوم انسان ها شناخته می شود و در جریان خون رسانی به بدن نقش فراوانی را ایفا می کند و به نوعی به قلب انسان برای خونرسانی بهتر کمک می کند. آسیب های انسان می تواند به عنوان آسیب های جبران ناپذیر شناخته شود و نتایج آن تا سالها برای انسان باقی بماند.

دمپایی یکی از پاپوش هایی است که می تواند به آسیب کمتر به پاها کمک کند و پاها را در برابر ضربات مقاوم نگه دارد. از جمله ویژگی های دمپایی استخری خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دمپایی استخری باید کاملاً سبک باشد، زیرا استفاده از این محصول در استخر ها باعث می شود آب زیادی در تار و پود دمپایی نفوذ پیدا کند و دمپایی باید به اندازه کافی سبک باشد تا بتوان با آن راه رفت.
  2. یکی از مهمترین ویژگی های دمپایی خوب احساس راحتی پا در داخل آن است. ساختار دمپایی باید به گونه ای باشد که پا در داخل آن کاملاً راحت باشد و به دو طرف پا فشاری وارد نشود.
  3. کفی دمپایی که خوب باید کاملاً نرم و قابل انعطاف باشد. زمانی که می‌خواهید برای خرید دمپایی اقدام کنید، بهتر است این موضوع را با تا کردن دمپایی امتحان کنید.

بررسی بازار داخلی دمپایی استخری

بررسی بازار داخلی دمپایی استخری امروزه فروش و استفاده از دمپایی های مختلف در بازار به اوج خود رسیده است و همین موضوع باعث می شود تولیدکنندگان این محصول هم وارد مدلها و طرحهای جدیدی از این محصول را تولید نمایند.

بازار دمپایی استخری بسیار پر رونق و رواج می باشد و اگر به اطراف خود نگاه کنید، در هر خانه دمپایی های استخری مختلفی برای استفاده در حمام و یا دستشویی وجود دارند و در هر منزل حداقل دو عدد از این محصول موجود است.

در بازار داخلی دمپایی استخری می توانید نمونه های متفاوتی از این محصول را که به عنوان نمونه های وارداتی از سایر کشور ها شناخته می شوند را مشاهده کنید، اما در اکثر موارد ۹۰ درصد بازار در انحصار تولیدکنندگان داخلی می باشد‌.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *