اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه صندل پاشنه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع صندل زنانهموارد تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار

صندل پاشنه دار از جمله صندل‌های روباز و سبکی می‌باشند که در فصل های تابستان بسیار به کار گرفته می شود و از خنکای زیادی برخوردار می‌باشند. این صندل ها در جنس های مختلف و رنگ های متنوع تولید می‌گردند و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می‌باشد به همین دلیل از آنها استفاده فراوانی می نمایند. بنابراین فروشگاه عرضه صندل پاشنه دار به صورت های مختلفی به توزیع این محصولات در بازار می‌پردازد تا انواع این صندل‌ها به راحتی در اختیار مشتریان قرار گیرند.

فروشگاه عرضه صندل پاشنه دار

معرفی انواع صندل زنانه

معرفی انواع صندل زنانه آیا انواع مدل های صندل زنانه را می شناسید؟

صندل ها نمونه ای از پای افزارهای محبوبی می باشد که در مدل ها و جنس های گوناگونی تولید می گردند که دارای سایزها و رنگ بندی های مختلفی می باشند تا مشتریان بر حسب میل و رنگ های دلخواه خود به تهیه این صندل ها بپردازند.

معمولا انواع صندل زنانه در جنس های چرمی، پارچه ای، ریون، حصیری و … تولید خواهند شد که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند.

می توان گفت بهترین صندل های زنانه از راحتی زیادی برخوردار هستند و دارای بندهای گوناگونی می باشند که به خوبی به تعادل پا کمک می نمایند تا از جلو عقب شدن پا جلوگیری کند.

این صندل ها با توجه به کفی مناسب و استانداردی که دارند دقیقا با فرم پا تطبیق خواهند داشت و به گونه ای تولید گردیده اند که هیچ فشاری به کف پا وارد نخواهد کرد.

صندل های زنانه همچنین دارای وزن کمی می باشد که مانع از خستگی افراد به هنگام راه رفتن خواهند شد.

بنابراین انواع صندل زنانه دارای طرفداران زیادی هستند که می توان برخی از آنها را به صورت زیر معرفی کرد:

  • صندل پاشنه بلند زنانه که بسیار شیک و جذاب هستند.
  • صندل طبی زنانه که با توجه به استانداردهای روز دنیا و زیر نظر متخصصان تولید گردیده اند.
  • صندل انگشتی زنانه که در جنس های گوناگون تولید می گردند و بسیار راحت می باشند و در استخرها و به عنوان روفرشی کاربرد فراوانی خواهد شد.

موارد تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار

موارد تأثیرگذار بر قیمت صندل پاشنه دار یکی از انواع صندل شیک می توان به صندل های پاشنه دار اشاره کرد که به راحتی با انواع لباس ها هماهنگ می گردند و بسیار سبک و راحت می باشند.

معمولا کیفیت بالایی این صندل ها موجب می شود که نمونه های مختلفی از این صندل ها به کشورهای گوناگون صادر گردد و به همین دلیل صندل صادراتی با توجه به مرغوبیت بالایش بسیار پرطرفدار می باشند.

قیمت صندل پاشنه دار با توجه به موارد مختلفی تعیین خواهد شد که از جمله موارد موثر بر قیمت این صندل ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار ارز، میزان کیفیت این محصول و … تعیین خواهد شد.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *