اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده صندل اسپرت صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت انواع صندل و دمپاییقیمت بهترین انواع صندل اسپرت صادراتی

فروش عمده صندل اسپرت صادراتی در مدل و رنگ های بسیار متنوعی انجام می شود. آنان مناسب برای مردان، زنان و بچه ها هستند که در سایزهای گوناگون تولید گردیده اند. باید گفت، صندل جلو باز را شرکت های تجاری از برترین‌ مجموعه تهیه کرده و سپس آنها را به بازارهای سراسر جهان توزیع می کنند. قابل ذکر است، صندل تابستانی نوعی پاپوش بسیار معروف است که طرفداران بی شماری‌ دارد.

فروش عمده صندل اسپرت صادراتی

تفاوت انواع صندل و دمپایی

تفاوت انواع صندل و دمپایی شاید برای برخی این سوال پیش آمده باشد که تفاوت انواع صندل با دمپایی چیست؟ باید گفت، این دو هر چند شباهت های خیلی نزدیکی به هم دیگر‌ دارند، ولی باز هم شاهد یک سری تفاوت ها ‌بین چنین کالاهایی می باشیم. در اصل پاپوش هایی که به صندل معروف هستند، رسمیت داشته و بیرون از خانه نیز می توان آنها را به پا کرد.

امروزه حتی در مجالس گوناگون نیز استفاده می شوند. ولی دمپایی ها بیشتر نوعی پاپوش مخصوص خانه به شمار می روند. از جهت دیگر، جنس صندل ها هم فرق می کند. آنها را امروزه از چرم های مصنوعی و طبیعی می سازند در حالی که دمپایی اغلب از پلاستیک های خالص ساخته می گردند‌.

در کل، امروزه شاهد این هستیم که مدل های متنوعی از هر دو نمونه پاپوش ساخته می شوند. هر کدام جذابیت‌ های ویژه ای داشته و از جانب دیگر، در رنگ و طرح های گوناگون نیز ساخته می شوند. قابل ذکر است، هر دو نمونه کالا را برای رده های سنی متفاوت و حتی جنسیت های مختلف می سازند که مشتریان فراوانی دارند.

قیمت بهترین انواع صندل اسپرت صادراتی

قیمت بهترین انواع صندل اسپرت صادراتی انواع صندل اسپرت صادراتی را پخش کننده اصلی با قیمت های مختلف عرضه می کند. ولی دلیل متفاوت بودن نرخ ها چیست؟ در این زمینه یک سری از فاکتورها را تولیدی ها و توزیع کننده در نظر می ‌گیرند که ما هم قرار است به مهمترین ها اشاره کنیم:

  • نوع جنس رویه و همینطور کفی آنها بسیار مهم است.
  • کیفیت یکی از بحث های مهم در این زمینه می باشد.
  • شرکت سازنده را نیز نباید‌ از یاد برد.
  • داخلی و خارجی بودن هم با شرایط کنونی ارزی روی نرخ تاثیر می گذارد.
  • رنگ، سایز، طرح و این که برای چه رده های سنی ساخته می شود هم مهم است.

از جهت دیگر، به دلیل این که شرکت های بازرگانی به گونه کلی اقدام به خرید محصول می کنند، می توانند با نرخ های خیلی مناسب تری‌ این کالاها را تهیه کنند. ولی توصیه ما به شما، تماس برقرار کردن با بخش فروش همین سایت است. این گونه از نرخ های متنوع آگاهی حاصل خواهید نمود و همینطور می توانید سفارش را هم درج کنید.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *