اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده صندل روفرشی دخترانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

وجود بند چرمی برای صندل الزامی استمرکز واردکننده انواع صندل روفرشی دخترانه

صندل روفرشی دخترانه یکی از کالا های پر طرفدار و پر فروش در بین صندل های تولیدی می باشد. صندل روفرشی دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. صندل روفرشی تولیدی ما نسبت به انواع دیگر مورد استفاده، با ترکیب زیبایی و طراحی مناسب محصولاتی را ارائه کرده است که ضمن راحتی و سبکی بسیار لذت بخش، از لحاظ قواعد ساخت صندل در نوع خود از بهترین هاست‌.

قیمت عمده صندل روفرشی دخترانه

وجود بند چرمی برای صندل الزامی است

وجود بند چرمی برای صندل الزامی است اکثر بانوان به دنبال صندل شیک و با کیفیت می گردند که علاوه بر طراحی به روز برای سلامتی پای انسان نیز مفید می باشد‌. صندل ها انواع مختلفی دارند که از نمونه های آن ها می توانیم به صندل های روفرشی، صندل های طبی و صندل های مناسب برای استفاده در بیرون از خانه اشاره کنیم‌.

زیره صندل هایی که به صورت رو فرشی استفاده می شوند باید به گونه‌ای باشند که در طولانی مدت باعث خستگی پا و درد در ناحیه کف و پاشنه پا نشوند. همچنین استحکام مواد به کار رفته در آن ها به گونه ای باشد که مدت زیادی بشود از آنها استفاده کرد. در چند سال اخیر رشد صادرات باعث شده که فروش صندل زنانه ایرانی در کشورهای خارجی نیز بسیار رو به افزایش باشد.

به علت کیفیت بالای محصولات تولیدی داخل و همچنین استفاده از طراحی درست و دقیق این محصولات، بازار فروش خوبی در کشورهای همسایه برای این صندل ها پدیدار شده است. تنوع طرح های مختلف کار شده در صندل ها و جنس با کیفیت رویه و زیره به کار رفته در آنها، مخاطبین با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب کرده است.

مرکز واردکننده انواع صندل روفرشی دخترانه

مرکز واردکننده انواع صندل روفرشی دخترانه مجموعه ما با ارائه بهترین انواع صندل دخترانه موجود در بازار و با استفاده از فناوری های به روز سعی در ارائه محصولی با کیفیت و مناسب در جهت جلب رضایت مردم عزیز ایران داشته است.

قیمت صندل های دخترانه ارائه شده توسط ما بسیار مناسب بوده و در مقایسه با قیمت محصولات مشابه تولید داخل و خارج، جنسی با کیفیت و به صرفه تر را خدمت مشتریان عزیز تقدیم می کند‌.

اگر شما نیاز به خرید صندل زنانه یا دخترانه دارید و می خواهید از چگونگی فروش عمده آن جویا شوید از قسمت فروش سایت ما دیدن فرمایید و همچنین می توانید از شماره تلفن های ذکر شده استفاده کرده و با ارتباط با مشاورین ما، نحوه خرید و دریافت کالای مورد نظر خود را جویا شوید. کیفیت کالا های ما باعث می شود که شما صندل های ارائه شده توسط ما را به دیگران نیز توصیه کنید.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *