اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه صندل زنانه به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات صندل زنانه فانتزیفروشندگان صندل زنانه عمده

صندل زنانه عمده دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند. نمایندگی های عرضه این محصول انواع مختلف صندل های زنانه را به صورت عمده و کلی و با قیمت مناسب به دست مشتریان گرامی می رسانند. ارائه این نوع صندل به صورت عمده نقش مهمی در کاهش هزینه های افراد خواهد شد. قیمت عمده فروشی این محصول وابسته به سطح کیفی آن می باشد.

نمایندگی عرضه صندل زنانه به صورت عمده

مشخصات صندل زنانه فانتزی

مشخصات صندل زنانه فانتزی صندل یک نوع کفش بسیار پرطرفدار است که به مدل ها و نمونه های مختلفی تقسیم می شود. از محبوب ترین انواع صندل می توان به نمونه های فانتزی آن اشاره کرد. صندل های فانتزی دارای مشخصات و ویژگی های متعددی می باشد که بهتر است مشتریان گرامی در زمان خرید به آن توجه کنند.

این مشخصات را می توانیم به صورت زیر طبقه بندی کنیم:

  • یکی از مهمترین مشخصه های این نوع صندل، راحت بودن آن می باشد. در تولید این کالا از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می شود که این موضوع باعث شده تا صندل های فانتزی بسیار راحت باشند.
  • یکی دیگر از مشخصه های بارز این کالا، کفی استفاده شده در آن می باشد. در تولید این کالا از کفی های انعطاف پذیر و بسیار راحت استفاده می شود. وجود کفی راحت در داخل این کالا باعث شده تا راه رفتن با آن بسیار راحت باشد.
  • صندل های زنانه فانتزی دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوعی هستند و مشتریان گرامی می توانند هر یک از نمونه های این نوع کفش را انتخاب نمایند.
  • صندل های اصل فانتزی در برابر رطوبت و پاره شدن دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهند و می توان از آنها در ساحل و مسافرت های طولانی استفاده کرد.

فروشندگان صندل زنانه عمده

فروشندگان صندل زنانه عمده صندل زنانه عروسکی یکی از پرفروش ترین نمونه های این کالا می باشد که تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است. از روش های ارائه و فروش این محصول ارزشمند و کاربردی می توان به عمده فروشی آن اشاره کرد. فروش عمده انواع صندل زنانه به تولید هر چه بیشتر این کالا در بازار کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

اگر شما نیز از استفاده کنندگان و مصرف کنندگان این نوع صندل هستید و می خواهید که کالای مد نظر خود را به صورت کلی و عمده تهیه کنید، می توانید به این سایت مراجعه کنید. این سایت یکی از معتبر ترین فروشندگان صندل های زنانه اصل در کشور است که این محصولات را در اندازه و سایز های مختلف در اختیار مشتریان گرامی و محترم قرار می دهد.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *