اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت استثنایی صندل انگشتی مردانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی جدیدترین مدل صندلفروشندگان انواع صندل انگشتی مردانه

صندل انگشتی مردانه مناسب برای فصل گرم و مناسب برای استخر و ساحل می باشد که در مدل های زیبا و شیکی تولید می شود. قیمت این محصول ارزانتر از مدل های دیگر صندل است و با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. مشتریان زیادی برای خرید با قیمت استثنائی اقدام کرده و از این طرح استقبال می کنند. قیمت صندل انگشتی با توجه به نوع جنس پلاستیکی یا چرمی و سایز و رنگ بندی متغیر می باشد.

قیمت استثنایی صندل انگشتی مردانه

بررسی جدیدترین مدل صندل

بررسی جدیدترین مدل صندل می خواهیم به بررسی انواع مدل های صندل موجود در بازار بپردازیم. انواع صندل ها در نوع مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه موجود می باشد. این محصول سایز بندی متفاوتی دارد و در رنگ بندی با هم فرق دارد. مدل های که برای این صندل در نظر گرفته می شود به روز و جدید می باشد.

  • صندل مجلسی: این صندل بیشتر در مهمانی های ویژه استفاده می شود به خصوص خانم ها که از مدل های سنگ دوزی یا مروارید دوزی شده استفاده می کنند. می توانید این صندل را با لباس مجلسی خود ست کنید.
  • صندل اداری یا رسمی: این صندل بیشتر در محیط های کاری و اداری استفاده می شود که بسیار شیک و متین بوده و برای تمامی سنین مناسب است و دارای طرح های مختلفی است.
  • صندل لاانگشتی: از نمونه های پر طرفداری است که مردان و زنان به پوشیدن آن علاقه دارند. این محصول مدل های مختلفی دارد و با جنس های متفاوتی دوخته می شود.
  • صندل طبی: این صندل مناسب افرادی است که از مشکلات پا رنج می برند و باید صندل های مخصوص را بپوشند این صندل ها برای عموم مردم نیز توصیه می شود تا دچار بیماری پا نشوند.
  • صندل لژ دار: این محصول دارای کفی بلندی است که به پنج تا هفت سانتی نیز می رسد که در این صورت قد فرد بلند نشان داده می شود و برای افرادی که قد کوتاه دارند مناسب است.

فروشندگان انواع صندل انگشتی مردانه

فروشندگان انواع صندل انگشتی مردانه انواع صندل انگشتی مردانه در جدیدترین مدل در این سایت به نمایش گذاشته شده است و افرادی که علاقه مند به خرید این کالا هستند می توانند از طریق این وب سایت با این فروشندگان معتبر ارتباط برقرار کنند و با دیدن این محصولات زیبا بهترین مدل های را که موجود است انتخاب و سفارش دهند.

فروشندگان انواع این صندل ها را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. بهترین کادوی که می توان در مراسم های مختلفی چون روز پدر یا روز تولد به آقایان هدیه داد صندل لا انگشتی می باشد که همه مردان علاقه مند به پوشیدن ان هستند. انواع صندل را به صورت عمده از فروشندگان اصلی این مجموعه با قیمت های بی نظیر با کیفیتی مناسب خریداری کنید.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *