اینترنتی اسلیپریو

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه صندل زنانه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات صندل زنانه صادراتیمراکز توزیع انواع صندل زنانه صادراتی

صندل زنانه یکی از محبوب ترین انواع کفش های زنانه است که برای فصل بهار و تابستان مانع از ایجاد تعرق در پا شده و بسیار راحت است همچنین از تنوع مدل بسیار زیادی برخوردار است. صندل زنانه صادراتی از با کیفیت ترین این محصول است که توسط مرکز عرضه آن در ارائه شده است و خریداران می توانند انواع مختلف این محصول را با قیمت مناسب و در آدرس خود تحویل بگیرند. این صندل به صورت مستقیم قابل سفارش است و در کوتاه ترین زمان به دست خریداران می رسد.

مرکز عرضه صندل زنانه صادراتی

مشخصات صندل زنانه صادراتی

مشخصات صندل زنانه صادراتی

صندل زنانه صادراتی از لوکس ترین انواع صندل های زنانه است که به دلیل صادرات به کشورهای همسایه و جهت شناساندن این محصول ایرانی از بهترین مواد برای ساخت آن استفاده می شود. تنوع در این محصول صادراتی بسیار زیاد است و انواع طرح و رنگ و مدل در این صندل ها دیده می شود.

این محصول در انواع صندل پاشنه بلند و تخت ارائه می شود و زیباترین این محصول صادراتی که دارای خریداران بیشتری در خارج کشور است نوع پاشنه بلند آن می باشد. از مشخصات این صندل می توان به داشتن رویه بادوام اشاره کرد که ممکن است از پارچه، چرم، فوم و غیره ساخته شده باشد. اتصال رویه به زیره در این صندل ها بسیار قوی و محکم است و به راحتی پاره نمی شود.

در این نوع صندل ها اغلب از وسایل تزیینی همچون سنگ های زینتی و مروارید مصنوعی استفاده می شود چون این نوع متعلقات در کشورهای همسایه و خریداران نهایی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و اتصال به رویه بسیار محکمی بین آنها وجود دارد که اغلب از نوع دست دوز می باشد.

مراکز توزیع انواع صندل زنانه صادراتی

مراکز توزیع انواع صندل زنانه صادراتی

مراکز توزیع انواع صندل زنانه صادراتی انواع مختلف این صندل در شیک ترین طرح ها تهیه نموده و آن را به روش عرضه مستقیم ارائه می کند. این مراکز برای نمایش همه انواع صندل های صادراتی خود از همین وب سایت استفاده کرده و تمامی محصولات خود را در بخش محصولات سایت ارائه کرده اند تا خریداران انواع صندل صادراتی لاکچری و شیک بتوانند از میان گزینه های ارائه شده محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مراکز بهترین این صندل ها را از با قیمت ارزان و کیفیت صادراتی ارائه می کنند و خریداران به راحتی قادر به سفارش آن هستند همچنین خریداران عمده می توانند این صندل را در تعداد بالا در خواست نمایند و از آن جهت صادرات به دیگر کشورها استفاده کنند و به این ترتیب با خرید ارزان و فروش با ارزهای خارجی سود مناسبی به دست آورند.

فهیمه قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسلیپریو شما را به خرید بهترین محصولات صندل و دمپایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *